MARKA! STRATEGIA ROZWOJU KARIERY ARTYSTY MUZYKA
Współczesny artysta to nie tylko twórca, ale także przedsiębiorca. Wykłady z zakresu strategii rozwoju wizerunku i przedsiębiorczości artystycznej pomogą Uczestnikom świadomie kształtować swoją karierę i odnaleźć się w dynamicznym świecie kultury. Podczas spotkań Uczestnicy zdobędą kompetencje w zakresie tworzenia własnej marki artystycznej, projektowania ścieżki kariery. Dowiedzą się, jak skutecznie wykorzystywać nowoczesne technologie i innowacyjne metody promowania swojej działalności.
Cykl obejmuje 3 spotkania.
Prowadząca:
Anna Proszowska-Sala
Anna Proszowska-Sala jest strategiem, specjalistką od komunikacji marketingowej i public relations, executive i career coachem. Ukończyła prestiżowy Woman’s Leadership Development Programme na Uniwersytecie w Oxfordzie, studia ekonomiczne na Uniwersytecie Leona Koźmińskiego w Warszawie oraz Podyplomowe Studia Coachingu i Mentoring na Uniwersytecie SWPS w Warszawie. Posiada jeden z najwyżej punktowanych certyfikatów coachingowych na świecie - C-IQ Coaching Certificate. Pierwsza część jej zawodowego życia była związana z muzyką. Studiowała pod kierunkiem wybitnych artystów i pedagogów. Ukończyła Uniwersytet Muzyczny w Salzburgu w klasie klawesynu prof. Elżbiety Chojnackiej oraz prof. Kennetha Gilberta jak również Uniwersytet Muzyczny Fryderyka Chopina w Warszawie w klasie klawesynu prof. Leszka Kędrackiego. Zajmowała kierownicze stanowiskach w międzynarodowych korporacjach, zbudowała uznaną na polskim rynku firmę doradczą, a ponad 100 znakomitych marek, firm, instytucji, miast i regionów powierzyło jej swoje kampanie i budżety. Brała udział i nadzorowała realizację ponad 150. projektów doradczych i komunikacyjnych o randze krajowej i międzynarodowej dla biznesu oraz instytucji publicznych. Prowadzi autorskie wykłady i programy rozwoju kariery artystycznej.